Hienoa palautetta Istumatanssi ryhmältä

24.11.2015 17:27

Kyllä oli taas hienoa käydä ohjaamassa istumatanssi ryhmää. Kertasimme jo tanssittuja tansseja, josta ryhmä tykkäsi kovasti. Kertaus oli heidän mielestään mukavaa, koska he jo jonkin verran muistivat tanssiliikkeitä, oli helpompi tanssia. 

Sain niin ihanaa palautetta ohjaajana, että tuli ihan mielettömän hyvä mieli. Ja taas jaksaa vapaaehtoisena eteenpäin, näiden kommenttien voimalla.

Ryhmäläisten kommentteja: 

  • "Selkeää, hyvin ohjattua ja kivan vaihtelevaa istumatanssia". 
  • "Minä ainakin haluan tätä keväällä lisää", tänne on niin ihana tulla, kun ei muuta voi harrastaa, mutta rakastaa tanssimista". 
  • "Istumatanssi antoi minulle taas mahdollisuuden tanssia. Olen nuorena tanssinut paljon, mutta jalat ei enää kanna."
  • "Tämä on aivan mahtava juttu"

Kyllä itsekin tykkään :). Ja onhan se kiva kuulla tuollaisia kommentteja, varsinkin kun on ollut epäilys siitä, että onko tämä nyt suosiossa ja tulevatkohan ryhmäläiset uudestaan. Ja aina näyttävät tulevan, niin kai siitä tykätään.

Jopa eräs ryhmästäni kysyi että olisiko mahdollista itse kouluttautua ohjaajaksi. Minä kerroin että olen anonut Senioritanssin liitolta lupaa alkaa kouluttamaan istumatanssin ohjaajia Ouluun. :) Katsotaan kuinka käy.