Aunen puhelinsoitto,,,

04.11.2015 23:03

Aune ystäväni soitti tänään yllättäen minulle, ei hän yleensä soittele. No minä tietysti ehdin ajatella monen moista ennen kuin sain puhelimen avattua ja kysyin "mitäpä Aunelle tänään kuuluu"? Hän oli hiukan nyreisen kuulonen puhelimessa ja sanoi että "älä tuu huomenna". Minä sanoin että no saanko tiedustella syytä ? Hän vastasi että "no ne aikoo raahata minut tänään johonkin laitokseen kuntoutukseen kuulemma, täällä on nuo tytöt jo mua hakemassa". Minä siinä sitten sanoin, helpottuneena koska ei ollut mitään vakavaa sattunut kuten olin luullut, "no eihän se nyt niin paha asia ole, sehän on hyvä että kuntouttavat". Aunen mielestä ei ollut. Aikani siinä sitten hänelle juttelin kaikkea positiivisia asioita kuntoutuksesta ja sen hyödyistä, ja lopuksi naurahdin ja sanoin että "otahan loman kannalta, pääset valmiiseen pöytään". Aune siihen vastasi "voooi Susanna sää se oot ihana, aina semmonen positiivari" :D Kyllä me sitten naurettiin. Lupasin soitella hänelle sinne kuntoutuskotiin johon hän nyt sitten kahdeksi viikoksi ainakin menee.